Gmina Subkowy - portal informacyjny subkowy.pl

Konkurs na stanowiska dyrektorów: Zespołu Kształcenia Podstawowego i Przedszkolnego w Małej Słońcy i Zespołu Szkół w Subkowach

Konkursu na stanowiska dyrektorów: Zespołu Kształcenia Podstawowego i Przedszkolnego w Małej Słońcy i Zespołu Szkół w Subkowach  - szczegóły na stronie bip.subkowy.pl - link

Organ prowadzący szkołę: Gmina Subkowy, adres: 83-120 Subkowy, ul. Józefa Wybickiego 19 a

 Nazwa i adres szkół, których dotyczą konkursy:

Zespół Szkół w Subkowach, ul. Zamkowa 2, 83-120 Subkowy

Zespół Kształcenia Podstawowego i Przedszkolnego w Małej Słońcy, ul. Długa 1, 83-120 Mała Słońca

  1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz.U. z 2021 r. poz. 1449 ze zm.)
  2. Zgłoszenie do konkursu winno zawierać (zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 4 Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej):

1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcja funkcjonowania i rozwoju publicznej szkoły. Jeśli kandydat planuje przedstawić komisji konkursowej koncepcję funkcjonowania i rozwoju placówki w formie multimedialnej zobowiązany jest do złożenia w kopercie, zawierającej wymaganą dokumentację oprócz pisemnej koncepcji również prezentację multimedialną. Prezentacja multimedialna winna być zbieżna z koncepcją złożoną na piśmie;

2) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informacje o:

  1. a) stażu pracy pedagogicznej ? w przypadku nauczyciela albo
  2. b) stażu pracy dydaktycznej ? w przypadku nauczyciela akademickiego albo
  3. c) stażu pracy, w tym stażu na stanowisku kierowniczym ? w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;

3) oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:

  1. a) imię (imiona) i nazwisko,
  2. b) data i miejsce urodzenia,
  3. c) obywatelstwo,
  4. d) miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);

4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 2 lit. a ? c: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;

5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;

6) w przypadku cudzoziemca- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ? kopie:

  1. a) dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 672), lub
  2. b) dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub
  3. c) dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego;

7) poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;

8) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;

9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

10) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289 ze zm.);

11) oświadczenie o dopełnienie obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust 1 i ust 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342) ? w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.;

12) poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela;

13) poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego ? w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;

14) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego - oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. ? Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 1762 ze zm.), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust.1 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. ? Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r. poz. 574 ze zm.);

15) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;

16) oświadczenie ? zgoda na przetwarzanie danych osobowych (klauzula dołączona do ogłoszenia).

  1. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach, z podaniem danych osobowych kandydata (imię i nazwisko, adres do korespondencji, telefon kontaktowy) oraz z dopiskiem ?Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół w Subkowach? lub ?Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Kształcenia Podstawowego i Przedszkolnego w Małej Słońcy?w terminie do dnia 20 marca 2023 r. do godz. 15.15 w sekretariacie Urzędu Gminy w Subkowach ul. Józefa Wybickiego 19 a. W przypadku wysłania ofert pocztą na adres: Urząd Gminy w Subkowach, 83-120 Subkowy, ul. Józefa Wybickiego 19 a ? decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
  2. Dopuszcza się również możliwość składania ofert w postaci elektronicznej na adres: /5y3y3m6itu/skrytka . Termin składania upływa w dniu 20 marca 2023 Oferta składana w postaci elektronicznej powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki do oferty. Kandydat jest obowiązany przedstawić komisji konkursowej w dniu konkursu oryginały dokumentów, przekazanych drogą elektroniczną.
  3. Konkurs zostanie przeprowadzony nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od upływu terminu składania ofert. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie telefonicznie oraz w formie pisemnej.
  4. Wszelkich informacji udziela inspektor ds. organizacji i kadr w Urzędzie Gminy w Subkowach tel. 58 536-85-01 wew. 41. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Subkowy odrębnym Zarządzeniem.

 

                                                                                                                

 

                                                                                                               Wójt Gminy Subkowy

                                                                                                                  Mirosław Murzydło