Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Informacja dotyczaca konkursu „Granty PPGR”

Z uwagi na zmiany interpretacji wytycznych oraz regulaminu konkursu „Granty PPGR”  - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym, istnieje konieczność doprecyzowania informacji, umożliwiających przeprowadzenie oceny formalno-merytorycznej złożonego przez Państwa Oświadczenia.

W celu dokonania weryfikacji poprawności danych w złożonych oświadczeniach, zobowiązuje się Państwa do uzupełnienia dokumentacji o niezbędny dokument potwierdzający zatrudnienie, wskazanego w oświadczeniu członka rodziny krewnego w linii prostej (tj. rodzic, dziadkowie, pradziadkowie), który to pracował niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwał w miejscowości lub gminie objętej PPGR.

Wymaganymi dokumentami na potwierdzenie faktu zatrudnienia są m.in.: zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez instytucje organów publicznych. Informacje takie jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy do uznania. 

Dokumenty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Subkowach w nieprzekraczalnym terminie do 14 grudnia 2021r.

Banery/Logo